Když se má někomu dařit jeho počínání na internetu, je zapotřebí nejenom mít vlastní web a na něm uveřejněnou dostatečně atraktivní nabídku, ale také se nezbytně postarat o to, aby se těšil takový web náležité pozornosti ze strany publika, takové, jaká je zapotřebí k tomu, aby se ono konkrétní počínání vyplácelo.
Že je to banalita? Že stačí nabídnout něco, co je potřebné, zajímavé a cenově výhodné a lidé už se sem pohrnou jako diví sami od sebe? Nevěřte tomu. Tak to na internetu nechodí.
Na internetu je tomu přinejmenším zpočátku přesně naopak. Napřed je třeba mít web, který má zajištěnou dostatečnou návštěvnost, a až poté se dá hypoteticky uvažovat o jeho úspěších.
Návštěvnost je tu vlastně daleko důležitější než to, co se nabízí. I když je pochopitelně úspěšnějším ten, kdo nabízí kvalitu za dobrou cenu, než ten, kdo nabízí pravý opak, je bohužel pravděpodobnější, že se dosažení svých záměrů dočká ten, kdo je vidět a nemá nic moc k nabídnutí, než ten, kdo má nabídku, ovšem schází mu lidé, kteří by o ni mohli projevovat zájem.
A tak se je třeba zasadit o to, aby si veřejnost určitého webu všimla. Což může zkusit zvládnout i majitel webu sám. Protože stačí projít internet a lehce se dá dozvědět, co by oné vytoužené sledovanosti mohlo pomoci, čím by se tato možná dala do jisté míry zvýšit. Je tu nepřeberně nabídek rad, jak ovlivnit pozici svého webu v internetových vyhledávačích a tím dosáhnout zviditelnění své nabídky, ba nabízí se klidně i nějaký ten SEO test online. Ovšem je nasnadě, že amatérské pokusy sice prospět mohou, ale zázraky se od nich očekávat nedají. Že je skutečnou pomocí jen ta poskytnutá profesionály.
A protože u nás profesionály na optimalizaci pro internetové vyhledávače neboli SEO máme, byl by hřích této možnosti nevyužít. Protože ten, kdo nemá dostatečně navštěvovaný web, má leda tak smůlu.